PREKIŲ PRISTATYMO / GRĄŽINIMO SĄLYGOS

PREKIŲ PRISTATYMO SĄLYGOS

Prekių pristatymo kaina : 5 € perkant iki 50,00, Perkant už 50,01 € ir daugiau − pristatymas nemokamas.

Apmokėjus užsakymą darbo dieną iki 12 val, prekės pristatomos per 2-3 darbo dienas. Apmokėjus užsakymą ne darbo ar švenčių dienomis prekės pristatomos per 3-4 darbo dienas.
Pardavėjas pasilieka teisę keisti transportavimo įkainius atsižvelgiant į užsakymo sumą, prekės matmenis, pristatymo vietą.
Jei praėjus 5 dienoms po apmokėjimo negavote užsakytų prekių susisiekite su mumis elektroniniu paštu: uabrisorsa@gmail.com arba telefonu 8-650 11801
Norime atkreipti Jūsų dėmesį, kad pasitaiko atvejų, kai patvirtinus užsakymą ir gavus apmokėjimą paaiškėja, kad reikiamos išsiųsti prekės nebėra, nes kelių dienų eigoje ji buvo parduota realiose parduotuvėse ir baigėsi atsargos, nesvarbu, kad mūsų svetainėje vis dar rodomas šios prekės likutis. Tokiu atveju Jūsų užsakymo įvykdymas gali užtrukti keletą dienų ar net kelias savaites, jei pasirinksite laukti, kol bus papildytos atsargos arba suderinsime prekių keitimą į kitas tokios pačios vertės prekes, arba grąžinsime Jums pinigus.

PREKIŲ GRĄŽINIMO SĄLYGOS
Prekių grąžinimas internetiniams užsakymams.
Norėdami grąžinti įsigytas prekes, susisiekite su mumis el. paštu arba telefonu.
Pateikite prašau šią informaciją: prekės pavadinimas, apmokėjimo kvitas, grąžinimo priežastis.
Gavę jūsų pranešimą susisieksime su jumis asmeniškai ir suderinsime grąžinimo tvarką ir sąlygas.
Prekių pristatymo pardavėjui išlaidas apmoka pirkėjas.
Jums netikusias ir nekokybiškas prekes galima pakeisti arba grąžinti per 14 dienų nuo prekės pristatymo Pirkejui dienos, vadovaujantis ūkio ministro 2001m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 “Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo” patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis.
Norėdamas grąžinti prekę(es), Pirkėjas privalo laikytis šių sąlygų:
1. Grąžinama prekė turi būti originalioje ir nepažeistoje pakuotėje;
2. Prekė turi būti Pirkėjo nenaudota ir nesugadinta;
3. Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos(nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės, maišeliai ir kt.), nesuplėšyta, nesubraižytas paviršius, Šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė. Prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimų, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, negalima laikyti esminiais prekės išvaizdos pakeitimais;
4. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
5. Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą (jei jis buvo išduotas) ir užpildytą grąžinimo dokumentą.
6. Jeigu Pardavėjas įrodo, kad prekės trūkumų atsirado dėl to, kad Pirkėjas pažeidė prekės naudojimo ar saugojimo taisykles, tokia prekė nekeičiama, neatlygintinai trūkumai nešalinami ir pinigai negrąžinami.
7. Kilus ginčui dėl prekės išvaizdos pakeitimų ar prekės sugadinimo, pardavėjas privalo raštu kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją, o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas nedelsdamas apie tai pranešti Pirkėjui. Į kitas šalis prekių nepristatome.